فعالیت تراز انقلاب در مساجد نیازمند تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

فعالیت تراز انقلاب در مساجد نیازمند تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است

تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
حجت الاسلام باقری گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در سطح مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری مهمترین رویکرد به مسجدی هاست که باید با این تبیین درست فعالیت هایی در تراز انقلاب ارائه شود.

حجت الاسلام «یوسفعلی باقری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: این روزها در ایام الله دهه فجر در روزهایی به سر می بریم که چهل و سه سال گذشته پیروزی انقلاب اسلامی ایران رقم خورد و نظام جمهوری اسلامی ایران با رهبری امام راحل به پیروزی رسید و امروز در اوج اقتدار و قدرت است.

 

امام جماعت کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا افزود: در طول سال های مختلف انقلاب همواره شاهد دشمنی ها و کینه توزی های دشمنان داخلی و خارجی بوده ایم و حفظ وحدت همواره به عنوان یکی از بهترین مولفه های این انقلاب برشمرده شده و اکنون هم باید با توسعه و رشد این مولفه مهم وحدت و اتحاد در بین جامعه، انقلاب را از گزندهای مختلف در امان بداریم.

 

وی خاطر نشان کرد: انقلاب ما با خون هزاران شهید به این جایگاه رسیده است و لازم است که ضمن تبیین درست انقلاب و ارزش های این نظام، نسل جدید را در مسیر درست هدایت کنیم.

 

باقری گفت: ادامه مسیر انقلاب از سوی نسل جدید نیازمند آگاهی رسانی و اطلاع رسانی درست و بهنگام است و ما به عنوان فعالان مسجدی باید در این راستا بیش از همیشه در میدان حاضر بوده و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در سطح مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری مهمترین رویکرد به مسجدی ها باشد.

 

امام جماعت کانون زینبیه نکا افزود: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در سطح مساجد و کانون‌های فرهنگی هنری مهمترین رویکرد به مسجدی هاست که باید با این تبیین درست فعالیت هایی در تراز انقلاب ارائه شود.

 

وی یادآور شد: امروزه بیش از هر زمان دیگری نیازمند اتحاد و وحدت هستیم و تا زمانی که این وحدت در بین ما باشد هیچ گزندی به ما نخواهد رسید.

پایان پیام/ 175