برگزاری مسابقه کتابخوانی «کتاب ماه» به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر

برگزاری مسابقه کتابخوانی «کتاب ماه» به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر

تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
مسابقه کتابخوانی «کتاب ماه» از دو کتاب «خون دلی که لعل شد» نوشته‌‌ محمدعلی آذرشب و «۴۰ سال با انقلاب » نوشته‌ سید محمد حسن محمودی و با همکاری ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مسابقه کتابخوانی «کتاب ماه» را با همکاری و مشارکت معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، انتشارات انقلاب اسلامی، انتشارات اندیشه زرین، شبکه توزیع من و کتاب و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور ( فهما ) به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار می کند.

 

این مسابقه از کتاب‌های «خون دلی که لعل شد» نوشته‌‌ محمدعلی آذرشب و «40  سال با انقلاب » نوشته‌ سید محمد حسن محمودی برگزار می شود .

 

علاقمندان به ویژه اعضای محترم کتابخانه ها و کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برای تهیه نسخه الکترونیکی کتاب «40  سال با انقلاب » و کتاب صوتی «خون دلی که لعل شد» و همچنین سوالات مسابقه می توانند به پورتال کتابخانه‌ عمومی شهر تهران به آدرس tlibrary.tehran.ir مراجعه کنند.

 

همچنین، از طریق وبگاه رسمی  manvaketab.ir (شبکه توزیع کتاب خوب در کشور) با کد تخفیف ketabmah  و همچنین از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه 3000141441 کتاب « خون دلی که لعل شد » را با تخفیف ویژه تهیه کنند .

 

شرکت‌کنندگان پاسخ‌های هر کتاب را از 13 بهمن تا 15 اسفند ماه 1400 به ترتیب به‌ صورت یک عدد 10 رقمی ( از چپ به راست ) به شماره ۲۰۰۰۱۸۳۷۴۵ پیامک کنند. به 45 نفر از برگزیدگان این مسابقه به قید قرعه جایزه نقدی 4 میلیون ریالی اهدا می شود.

 .

 برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 96653462 تماس بگیرید .

 

پایان پیام/ 9