آغاز پنجمین جشنواره سرود «فجر» کانون «دوستان آسمانی» از ۱۸ بهمن

آغاز پنجمین جشنواره سرود «فجر» کانون «دوستان آسمانی» از ۱۸ بهمن

تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
گواهیان از برگزاری پنجمین جشنواره سرود «فجر» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» از ۱۸ بهمن ماه به مدت سه روز خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: پنجمین دوره جشنواره سرود «فجر» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» همزمان با دهه فجر انقلاب در این کانون برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: این جشنواره از روز دوشنبه 18 بهمن ماه آغاز و تا روز چهارشنبه 20 بهمن ادامه پیدا می کند.

 

وی بیان کرد: در این جشنواره، 21 گروه سرود متشکل از بچه های نونهالان و نوجوانان مسجدی حضور داشته و به اجرای برنامه می پردازند.

 

گواهیان با اشاره به اینکه محدودیتی در تعداد افراد شرکت کننده در گروه های سرود وجود ندارد، عنوان کرد: بیش از 500 نفر از بچه های مسجد در جشنواره سرود «فجر» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» حضور دارند.

 

وی با اشاره به اینکه در هر روز این جشنواره هفت گروه سرود به اجرای برنامه می پردازند، عنوان کرد: این جشنواره با اجرای گروه سرود «امام سجاد (ع) و امام مهدی (عج)» در روز 18 بهمن آغاز و با اجرای گروه «حضرت علی اصغر (ع)» در شب سوم به اتمام می رسد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم در پایان اظهار کرد: در پایان این جشنواره و پس از داوری سرودهای اجرا شده، به سه گروه برتر جوایزی اهدا می شود.

پایان پیام/ 691