از مرور خاطرات فرماندهان جنگ تا رسیدگی به محرومان به یاد سردار دل‌ها

از مرور خاطرات فرماندهان جنگ تا رسیدگی به محرومان به یاد سردار دل‌ها

تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
سخنرانی فرماندهان و رزمندگان جنگ تحمیلی و رسیدگی به محرومان از جمله برنامه‌های مساجد به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: مساجد به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های مختلفی تدارک دیده اند که در ادامه برخی از آنها مرور می شود.

 

مسجد شهید بهشتی (خیابان نبرد شمالی)

سخنرانی فرماندهان و رزمندگان دوره دفاع مقدس، در تمام شب های دهه فجر انقلاب اسلامی پس از اقامه نماز مغرب و عشاء. یک شب هم حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن مقدسی حاجی آبادی، امام جماعت این مسجد که جزو رزمندگان دوره جنگ تحمیلی بود، سخنرانی می کند.

توزیع بسته ارزاق و ملزومات بهداشتی میان نیازمندان.

تقدیر از سیده خانم، پیرزن 80 ساله ای که حدود 15 سال است به صورت افتخاری، ظهرها و شب ها در مسجد شهید بهشتی خدمت می کند، در روز ۲۱ بهمن ماه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء. یک فرزند این بانوی خادم مسجدی، حافظ کل قرآن کریم است.

 

مسجد صاحب الزمان (عج) (خیابان وحدت اسلامی)

سخنرانی مذهبی، برگزاری کلاس آموزش احکام و اعتقادات، مداحی و توزیع 200 بسته ارزاق میان نیازمندان، در روز سه شنبه، 19 بهمن ماه، از ساعت 15 و 30 دقیقه تا 17 با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی.

راه اندازی کاروان موتوری در گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی.

ویزیت رایگان نیازمندان در درمانگاه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) طی روزهای دهه فجر انقلاب اسلامی.

 

مسجد مهدیه (خیابان فدائیان اسلام)

سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ادیب یزدی در روز پنج شنبه، 21 بهمن ماه به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پس از اقامه نماز ظهر و عصر همراه با تقدیر از فعالان در برگزاری اجتماع فاطمی جنوب تهران.

توزیع بسته های ارزاق و بهداشتی میان نیازمندان.

 

مسجد امام حسن مجتبی (ع) (خیابان پانزده خرداد)

سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین میثم علی پناه به مدت سه شب در مسجد، پس از اقامه نماز مغرب و عشاء و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی.

برپایی نمایشگاه فرهنگی در ایام الله دهه فجر در فضای باز این مسجد و آذین بندی محدوده چهارراه سیروس تا پل ری.

سخنرانی دو تن از فرماندهان جنگ تحمیلی که جزو نمازگزاران با سابقه مسجد امام حسن مجتبی (ع) هستند.

 

مسجد امامزاده یحیی (ع) (خیابان ری، محله امامزاده یحیی علیه السلام)

برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی در روز پنج شنبه، 21 بهمن ماه در محله امامزاده یحیی (ع) و با همکاری و مشارکت آستان مقدس امامزادگان یحیی و محمد (ع)، و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی.

توزیع گوشت قربانی میان خانواده های نیازمند.

تقدیر از رزمندگان دوره دفاع مقدس که از نمازگزاران پیشکسوت مسجد امام زاده یحیی (ع) هستند.

 

پایان پیام/ 397