دومین دوره مسابقات قرآنی مبعث در مسجد النبی(ص) زنجان برگزار می شود

دومین دوره مسابقات قرآنی مبعث در مسجد النبی(ص) زنجان برگزار می شود

تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
به همت کانون فرهنگی و هنری سبحان مسجد النبی(ص) زنجان، دومین دوره مسابقات قرآنی مبعث ویژه خواهران و برادران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، دومین دوره مسابقات قرآنی مبعث در رشته های قرائت ترتیل، حفظ با محوریت جزء ۳۰، اذان، دعاخوانی و مفاهیم در مسجد النبی(ص) زنجان برگزار می شود.

 

رشته حفظ در ۲ بخش خواهران زیر ۱۰ سال و برادران زیر ۱۸ سال اجرا می شود؛ این دوره از مسابقات در سطح مناطق هنرستان، وحیدیه، انصاریه، اعتمادیه، سرجنگل‌داری، بهارستان و کوی وحدت اجرا می شود.

 

بخش مفاهیم این دوره از مسابقات در بخش برادران زیر ۱۲ سال به صورت قصه گویی قرآنی اجرا خواهد شد و علاقمندان تا 26 بهمن 1400 فرصت دارند تا در این دوره از مسابقات ثبت نام کنند.

 

دومین دوره مسابقات قرآنی مبعث ۶ اسفندماه با حضور شرکت کنندگان و داوران در محل مسجد برگزار خواهد شد و همزمان با عید بزرگ مبعث در روز ۱۰ اسفندماه از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

 

علاقمندان برای شرکت در مسابقه و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۰۹۱۹۹۸۰۹۳۶۲ اشتری، تماس حاصل کنند؛ لازم به یادآوری است به تمامی شرکت کنندگان جهت یادبود هدیه ای تعلق خواهد گرفت.

 

پایان پیام/ 693