اعضای خواهر کانون های مساجد فارس برای حضور در همایش مجازی «شکوه مادری» ثبت نام کنند

اعضای خواهر کانون های مساجد فارس برای حضور در همایش مجازی «شکوه مادری» ثبت نام کنند

تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
گفت: همایش مجازی «شکوه مادری» در تاریخ ۱۸ بهمن ماه ساعت ۱۵ تا ۱۷ با هدف توانمند سازی موثرین واحد خواهران در قالب ۲ نشست تخصصی برگزار می شود که لازم است اعضا خواهر کانون های مساجد فارس برای حضور در همایش ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «حسین امیدی»، امروز (شنبه ۱۶ بهمن) در جمع خبرنگاران گفت: همایش مجازی «شکوه مادری» در تاریخ ۱۸ بهمن ماه ساعت ۱۵ تا ۱۷ با هدف توانمند سازی موثرین واحد خواهران در قالب ۲ نشست تخصصی برگزار می شود.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد فارس اضافه کرد: مدیران محترم کانون های مساجد استان فارس در خصوص اطلاع رسانی به مسئول امور خواهران کانون و ثبت نام وی و اعضای خواهر ان کانون، از طریق آدرس https://formaloo.com/Conference در اسرع وقت اقدام کنند.

وی گفت: به افراد شرکت کننده در این همایش که به صورت منظم شرکت کرده باشند، مدرک معتبر شرکت در همایش اعطا می شود، نشست اول همایش مجازی «شکوه مادری» با موضوع «فرزند پروری ‌و  مشاغل آینده» با حضور «جلال ریزانه»، عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی و مشاور رئیس ستاد «فهما» و نشست دوم با موضوع «رابطه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی بانوان، با زندگی مشترک و فرزند پروری» با حضور «مریم اردبیلی»، پزشک، کارشناس مسائل زنان و خانواده و مشاور امور بانوان شهردار تهران برگزار خواهد شد.

پایان پیام/ 130