طرح حفظ سوره «فجر» در کانون «امام رضا (ع)» گراش به اجرا در آمد

طرح حفظ سوره «فجر» در کانون «امام رضا (ع)» گراش به اجرا در آمد

تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰
مقتدری از اجرای طرح حفظ سوره مبارکه «فجر» به بهانه دهه فجر انقلاب اسلامی در کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» گراش خبر داد.

«علی اکبر مقتدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در دهه فجر انقلاب اسلامی، برنامه های متنوعی در حوزه های مختلف به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش در حال اجرا شدن است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش افزود: این برنامه ها در حوزه های فرهنگی، هنری، اجتماعی و... و با حضور پرشور بچه های مسجد برگزار می شود.

 

وی فعالیت های قرآنی را از جمله برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در این کانون فرهنگی و هنری برشمرد و عنوان کرد: طرح حفظ سوره مبارکه «فجر» به بهانه دهه فجر انقلاب اسلامی در کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» اجرایی شده است.

 

مقتدری خاطرنشان کرد: علاقمندان به شرکت در این برنامه، تا پایان دهه فجر فرصت دارند تا این سوره از قرآن کریم را حفظ کنند.

 

وی ادامه داد: آزمون حفظ سوره مبارکه «فجر» از بچه های مسجد روز 22 بهمن ماه و همزمان با سالروز پیروی انقلاب اسلامی در کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش اظهار کرد: همچنین در پایان این برنامه به سه نفر از شرکت کنندگان، به قید قرعه جوایزی اهدا می شود.

 

مقتدری در پایان از تمام بچه های مسجد برای شرکت در این طرح قرآنی دعوت به عمل آورد.

 

پایان پیام/ 691