بزرگداشت دهه فجر با برگزاری ۱۱ ویژه برنامه در کانون شهید حججی صومعه سرا

بزرگداشت دهه فجر با برگزاری ۱۱ ویژه برنامه در کانون شهید حججی صومعه سرا

تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰
خلخالی از برگزاری ۱۱ ویژه‌برنامه بزرگداشت ایام الله دهه فجر در کانون فرهنگی هنری شهید حججی مسجد المهدی(عج) آذربایجانیان صومعه سرا خبرداد.

«بنیامین خلخالی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت با اشاره به برگزاری برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر در کانون شهید حججی صومعه‌سرا اظهار کرد: بزرگداشت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت مسجد المهدی (عج) آذربایجانیان در صومعه سرا برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید حججی صومعه‌سرا با بیان اینکه ۱۱ برنامه فرهنگی و هنری به همت این کانون در ایام الله دهه فجر اجرا می‌شود افزود: گلباران و غباروربی مزار شهدا، افتتاح نمایشگاه انقلاب اسلامی، برپایی مسابقه کتابخوانی انقلاب و برگزاری نشست بصیرتی تبیین دستاوردهای انقلاب به همراه اقامه نماز مغرب و عشا و قرائت دعای کمیل از برنامه‌های اجرایی بود که تا امروز برگزار شد.

 

وی با اشاره به برگزاری گفتمان دینی با محوریت خاطره‌گویی انقلاب، قرائت زیارت عاشورا و اهدای صلوات به شهدا از دیگر برنامه‌هایی است که امروز(یک‌شنبه، ۱۷ بهمن) بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد المهدی(عج) برگزار می‌شود.

 

خلخالی دیدار با جانبازان دفاع مقدس و خانواده شهدای انقلاب اسلامی، قرائت حدیث کسا، برپایی حلقات صالحین با محوریت انقلاب اسلامی، محفل انس با قرآن، شرکت در نماز جمعه و راهپیمایی ۲۲ بهمن را از دیگر برنامه‌های بزرگداشت ایام الله دهه فجر در کانون فرهنگی هنری شهید حججی صومعه سرا اعلام کرد.

 

پایان پیام/ 84