۱۲۰۰ بسته گوشت گرم با همراهی کانون های مساجد زنجان توزیع می شود

۱۲۰۰ بسته گوشت گرم با همراهی کانون های مساجد زنجان توزیع می شود

تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
به گفته حجت الاسلام یارمحمدی، برای نهمین بار متوالی ۱۲۰۰ کیلوگرم گوشت گرم توسط ۴۰ باب کانون فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در بین نیازمندان زنجان، سلطانیه و ایجرود توزیع می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا کمک های مردمی در قالب رزمایش مواسات و همدلی مومنانه در حال انجام است و در این مرحله نیز به مناسبت ایام الله دهه فجر توزیع گوشت قربانی در دستور کار است.

 

حجت الاسلام یارمحمدی بر ضرورت استمرار رزمایش مواسات و همدلی مومنانه تاکید کرد و یادآور شد: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان در کنار سایر نهادهای خودجوش مردمی به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی لبیک گفتند و با جمع آوری و توزیع کمک های مومنانه نقش خود را در این شرایط سخت ایفا کردند.

 

وی ادامه داد: در راستای کمک به نیازمندان طرح مشترک توزیع گوشت قربانی در بین نیازمندان توسط کانون های فرهنگی و هنری مساجد و موسسه خیریه حضرت خدیجه(س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا اجرا می شود.

 

به گفته این مقام مسئول، این طرح در چند مرحله انجام شده است و برای نهمین بار متوالی 1200 کیلوگرم گوشت گرم توسط 40 باب از کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در بین نیازمندان شهرهای زنجان، سلطانیه و ایجرود توزیع می شود.

 

 

 

پایان پیام/ 73