برپایی مدرسه انقلاب در دبیرستان بنت الهدی سوادکوه شمالی به همت کانون جواد الائمه(ع)

برپایی مدرسه انقلاب در دبیرستان بنت الهدی سوادکوه شمالی به همت کانون جواد الائمه(ع)

تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
زارع از برگزاری و برپایی مدرسه انقلاب در دبیرستان بنت الهدی با همکاری کانون فرهنگی هنری جواد الائمه(ع) و انجمن اسلامی دبیرستان خبر داد و گفت: تلاش کردیم تا تصویرسازی مناسبی از انقلاب برای دانش آموزان داشته باشیم.

«مرتضی زارع» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: دهه فجر دهه پیروزی انقلاب اسلامی و اقتدار بزرگ ماست که باید این عزت و عظمت برای نسل جدیدی که انقلاب و پیروزی آن را ندیده اند؛ تبیین شود.

 

مدیر مسئول کانون جواد الائمه(ع) حسینیه امام جعفر صادق(ع) سوادکوه شمالی افزود: تشکیل «جمهوری اسلامی» و حکومت مبتنی بر تعالیم مکتبی اسلام ناب محمدی(ص) به رهبری امام راحل در دورانی که طاغوت بر جامعه سایه افکنده بود و شرق و غرب برای ما برنامه ریزی می کردند؛ نور امید را بر قلب مسلمانان جهان شعله ور کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: تحکیم باورها و ارزش‌های اسلامی، تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری، اهتمام نسبت به مسائل فرهنگی، حفظ وحدت کلمه و نشاط انقلابی از مسائل مهمی است که امروزه به آن بیش از همیشه نیازمندیم و باید با اتحاد و همبستگی به آن برسیم و در تبیین ارزش های انقلاب تلاش کنیم.

 

زارع با بیان اینکه یکی از برنامه های مهم ما برای تبیین انقلاب، تصویرسازی و بیان واقعیت ها و اتفاقات انقلاب به نسل جدید است؛ از برگزاری و برپایی مدرسه انقلاب در دبیرستان بنت الهدی با همکاری کانون فرهنگی هنری جواد الائمه(ع) و انجمن اسلامی دبیرستان خبر داد و گفت: تلاش کردیم تا تصویرسازی مناسبی از انقلاب و ارزش هایی که برای ما خلق کرد، برای دانش آموزان داشته باشیم.

 

مدیر مسئول کانون جوادالائمه(ع) سوادکوه شمالی یادآور شد: افتتاحیه نمایشگاه انقلاب در دبیرستان بنت الهدی، برگزاری کلاس های روخوانی و روانخوانی و حفظ قرآن ویژه کودکان و نوجوانان، نمایش فیلم، برگزاری مسابقات کتابخوانی، ساخت کلیپ دهه فجر در کنار آذین بندی های مسجد و کانون و محله از برنامه های این دهه است.

 

پایان پیام/ 175