برنامه های ایام الله دهه فجر در محله «سلطان آباد» شیراز با همکاری کانون «شهدای سلطان آباد» در حال اجراست

برنامه های ایام الله دهه فجر در محله «سلطان آباد» شیراز با همکاری کانون «شهدای سلطان آباد» در حال اجراست

تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
فرمانی ضمن تشریح برنامه های ایام الله دهه فجر در محله «سلطان آباد» شیراز، گفت: این برنامه ها با همکاری کانون فرهنگی هنری مسجد «شهدای سلطان آباد» و پایگاه های مقاومت بسیج محله در حال اجراست.

«محمدجواد فرمانی» ضمن تشریح برنامه های دهه فجر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر با تشکیل جلسات متعدد در خصوص اجرای باشکوه برنامه ها تدابیر لازم به عمل آمد که این برنامه ها با همکاری کانون فرهنگی هنری مسجد «شهدای سلطان آباد» و پایگاه های مقاومت بسیج محله در حال اجراست.

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهدای سلطان آباد» شیراز افزود: مسجد «شهدا» با همکاری اعضای کانون و بسیج با پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی و نصب پارچه نوشته و بنر آذین بندی و آماده اجرا برنامه شد.

وی، برگزاری آنلاین مسابقات قرآنی با محوریت سوره مبارک فجر را از جمله برنامه ها برشمرد و ادامه داد: مسابقه های دیگری با موضوع ورزشی در رشته های مختلف و عکس سلفی از راهپیمایی 22 بهمن در صورت برگزاری تدارک دیده شده است که با حضور باشکوه اعضای کانون و خانواده ها همراه می شود.

فرمانی از ختم ۱۳۵۷صلوات در دهه فجر به میمنت پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و گفت :پخش سرود های انقلابی قبل از اذان، از بلندگو های مسجد و برگزاری جلسه های روایتگری از خاطرات مردم محله از روز های انقلاب نیز در ایام دهه فجر اجرا خواهد شد.

وی، اعزام تیم پزشکی در محله به همراه ویزیت و دارو رایگان، اهدای خون اعضای پایگاه و کانون جهت بیماران نیازمند، توزیع بسته های معیشتی و بهداشتی به خانواده های کم برخوردار و نورافشانی آسمان محله سلطان آباد در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه های ایام دهه فجر عنوان کرد.

 

پایان پیام/ 130