آغاز جشنواره یک هزار نفری سرود «فجر» در کانون «دوستان آسمانی»

آغاز جشنواره یک هزار نفری سرود «فجر» در کانون «دوستان آسمانی»

تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
گواهیان گفت: پنجمین جشنواره سرود «فجر» با اجرای ۶ گروه سرود در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم آغاز به کار کرد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: پنجمین جشنواره سرود «فجر» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» دوشنبه شب با حضور بچه های مسجد آغاز به کار کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» افزود: در شب نخست این جشنواره که همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شده، 6 گروه سرود به اجرای برنامه پرداختند.

 

وی بیان کرد: گروه های «امام سجاد (ع) و حضرت مهدی (عج)»، «امام رضا (ع)»، «امام هادی (ع)»، «امام جواد (ع)»، «حضرت کمیل» و «امام موسی کاظم (ع)» در نخستین شب جشنواره سرود «فجر» به اجرای برنامه پرداختند.

 

گواهیان عنوان کرد: در این برنامه بیش از 80 نفر از بچه های مسجد در قالب 6 گروه سرود برنامه خود را اجرا کردند.

 

وی خاطرنشان کرد: شب دوم این جشنواره نیز امشب (سه شنبه 19 بهمن) برگزار می شود و هفت گروه نیز به اجرای برنامه می پردازند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم گفت: پنجمین جشنواره سرود «فجر» در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با حضور 21 گروه سرود و یک هزار نفر از بچه های مسجد از دوشنبه 18 بهمن ماه آغاز و به مدت سه شب ادامه دارد.

 

وی ادامه داد: همچنین پنج داور، قضاوت سرودهای این جشنواره را بر عهده دارند که در پایان نیز با انتخاب سرودهای برگزیده جوایزی به آنها اهدا می شود.

پایان پیام/ 691