برگزاری مسابقات «پینگ پنگ» دهه فجر در کانون «امام رضا (ع)» گراش

برگزاری مسابقات «پینگ پنگ» دهه فجر در کانون «امام رضا (ع)» گراش

تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
مقتدری از برگزاری مسابقات «پینگ پنگ» ویژه دهه فجر انقلاب اسلامی ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش خبر داد.

«علی اکبر مقتدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با گرامی داشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» ویژه برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» گراش افزود: در بخش ورزشی نیز یک دوره مسابقه «پینگ پنگ» تدارک دیده شده که ویژه نوجوانان عضو این کانون فرهنگی و هنری است.

 

وی بیان کرد: این چهارمین دوره مسابقات «پینگ پنگ» در کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» است که در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می شود.

 

مقتدری عنوان کرد: فراخوان نام نویسی برای شرکت در این مسابقه اعلام شده و نوجوانان زیر 14 سال سن می توانند در این دوره مسابقات شرکت کنند.

 

وی زمان برگزاری چهارمین دوره مسابقات «پینگ پنگ» کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» را 21 بهمن ماه اعلام کرد و اظهار داشت: در پایان نیز به نفرات برتر جوایزی به رسم یادبود اهدا می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» گراش در پایان از بچه های مسجد برای شرکت در این برنامه دعوت کرد و خواستار رعایت شیوه نامه های بهداشتی در طول اجرای این دوره از مسابقات شد.

پایان پیام/ 691