برگزاری جشنواره «نوجوان انقلابی» به همت بچه‌های مسجد

برگزاری جشنواره «نوجوان انقلابی» به همت بچه‌های مسجد

تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۰
حجت الاسلام والمسلمین فرزانه موحد، از برگزاری جشنواره نوجوان انقلابی به همت کانون فرهنگی هنری شهید صالحی در سه بخش پویش «آوای انقلاب»، پویش «مثل سردار» و مسابقه آنلاین «فوتبالی ها» خبر داد.

 خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از حجت الاسلام والمسلمین «حسن فرزانه موحد» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با اشاره به فعالیت های کانون فرهنگی هنری شهید صالحی به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر گفت: :یکی از این برنامه ها برگزاری «جشنواره نوجوان انقلابی» در قالب سه بخش است که به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.

 
 
مدیر کانون فرهنگی هنری شهید صالحی استان قم ادامه داد: جشنواره نوجوان انقلابی در سه بخش برگزار می شود که یک بخش آن پویش «آوای انقلاب » است که علاقمندان می توانند با سرودهای انقلابی لب آهنگ اجرا کرده و برای ما ارسال کنند.
 

حجت الاسلام والمسلمین فرزانه موحد با اشاره به پویش «مثل سردار» گفت: علاقمندان به شرکت در این بخش باید یکی از بیانات سردار حاج قاسم سلیمانی در مورد انقلاب اسلامی و رهبرفرزانه انقلاب را بازگو و ارسال کنند.

 
 
وی افزود: همچنین مسابقه آنلاین «فوتبالی ها» سومین بخش جشنواره است که علاقمندان به شرکت در این بخش باید یک پرسش نامه مجازی از فیلم هایی که داخل کانال مشخص می شوند را تکمیل و ارسال کنند.
 
 
حجت الاسلام والمسلمین فرزانه موحد با اشاره به جوایز این جشنواره گفت: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تعداد چهل و سه کارت هدیه به برگزیدگان جشنواره اهدا می شود.
 
 
مدیر کانون فرهنگی هنری شهید صالحی مهلت شرکت در مسابقه را  ۲۵ بهمن ماه  اعلام کرد و گفت:  علاقمندان می توانند ویدیوهای خود را به ادمین کانال نوجوانTV با نام کاربری @NTVAdmin در پیام رسان ایتا و تلگرام ارسال کنند.

پایان پیام/ 9