پایان روز دوم جشنواره سرود «فجر» در کانون «دوستان آسمانی» با اجرای ۷ گرود سرود

پایان روز دوم جشنواره سرود «فجر» در کانون «دوستان آسمانی» با اجرای ۷ گرود سرود

تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰
گواهیان گفت: در روز دوم جشنواره سرود «فجر» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» هفت گروه به اجرای برنامه پرداختند.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: دومین روز از جشنواره سرود «فجر» ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، شب گذشته با اجرای هفت گروه برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» افزود: گروه های «امام عسکری (ع)»، «امام علی (ع)»، «حضرت علی اکبر و حضرت مسلم»، «حضرت امام باقر (ع) و حضرت قاسم»، «حضرت سلمان»، «حضرت ابوالفضل (ع)» و «حضرت عبدالله (ع)» در روز دوم این جشنواره به اجرای سرود پرداختند.

 

وی به تعداد شرکت کنندگان در روز دوم جشنواره سرود اشاره کرد و ادامه داد: بیش از 150 نونهال و نوجوان عضو کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم در روز دوم این جشنواره به اجرای برنامه پرداختند.

 

گواهیان عنوان کرد: جشنواره سرود «فجر» که برای پنجمین سال در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار شده تا 21 بهمن ماه ادامه دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» خاطرنشان کرد: در این جشنواره، 21 گروه سرود و بیش از یک هزار نفر از بچه های مسجد به اجرای برنامه می پردازند.

 

وی با اشاره به اینکه مضامین سرودها انقلابی، مذهبی، جهاد و شهادت، مقاومت و... هستند، تصریح کرد: پنج نفر از بچه های مسجد نیز داوری آثار اجرا شده در این جشنواره را بر عهده دارند و همچنین بخشی از داوری سرودها توسط بچه های مسجد به صورت پیامکی انجام می شود.

 

گواهیان در پایان عنوان کرد: روز پایانی پنجمین جشنواره سرود «فجر» امشب با اجرای هفت گروه سرود برگزار می شود.

پایان پیام/ 691