مجتمع آب درمانی ویژه معلولان در بیرجند به بهره برداری رسید

مجتمع آب درمانی ویژه معلولان در بیرجند به بهره برداری رسید

تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰
همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور معاونین استاندار خراسان جنوبی، مجتمع آب درمانی معلولان مرکز توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) بیرجند افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، در نهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار، مجموعه ورزشی مؤسسه خیریه توانبخشی حضرت علی اکبر (ع) بیرجند به بهره برداری رسید.

 


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی در این مراسم گفت: دهه فحر یاد آور تلاش های فراوان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) در به ثمر رسیدن انقلاب شکوهمند اسلامی است.

 


«حسین موهبتی زهان» با اشاره به خدمات ماندگاری که توسط انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته در کشور صورت گرفته، تأکید کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در بحث تأمین زیر ساخت ها در اقصی نقاط کشور با کمترین مشکلات و کمبودها مواجه هستیم.

 


وی تصریح کرد: امروز به برکت نظام اسلامی بالغ بر ۹۵ درصد روستاهای استان از نعمت گاز بهره مند می باشند که به عنوان یک زیر ساخت جدید مطرح است.

 


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار گفت: با عنایت به این که رویکرد دولت سیزدهم مردم محوری و توجه به اقشار آسیب پذیر است، بهره برداری از این پروژه در راستای خدمات رسانی به افراد توانخواه بسیار ارزشمند می باشد.

 


موهبتی تأکید کرد: با توجه به اینکه اعتبارات اندک دستگاه های اجرایی، همه نیازهای جامعه هدف را پاسخ نمی دهد، باید از توان و ظرفیت خیرین در این راستا بهره ببریم.

 


مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی هم در این مراسم گفت: با عنایت به این که پروژه آب درمانی، ردیف بودجه عمرانی نداشت، با پیگیری های بهزیستی و همراهی سازمان و مدیریت و برنامه ریزی و استاندار اسبق مبلغ ۴۴۰ میلیون تومان برای تکمیل این پروژه اعتبارات ملی و استانی تأمین شد.


«علی عرب نژاد» با اشاره به این که خیران مجتمع حضرت علی اکبر( ع) نیز ۱۱۰ میلیون تومان به اجرای پروژه کمک کرده اند، افزود: این مجموعه ورزشی شامل دو قسمت آب درمانی و سالن ورزشی است که در حال حاضر پروژه آب درمانی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان افتتاح شد.

 


به گفته وی؛ این مجموعه درمانی با بخش های مختلف آب درمانی، جکوزی، سالن کار درمانی، ماساژ و ... علاوه بر ۴۰۰ معلول و سالمند ساکن در مؤسسه خیریه حضرت علی اکبر(ع) به همه معلولان عزیز سطح استان خدمات ارائه می کند.

 

 

 

 

پایان پیام/ 70