برنامه‌های شهرداری منطقه ۱۱ تهران در دهه فجر با همکاری مساجد برگزار می‌شود

برنامه‌های شهرداری منطقه ۱۱ تهران در دهه فجر با همکاری مساجد برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰
موسوی گفت: برنامه‌های شهرداری منطقه ۱۱ تهران در دهه فجر انقلاب اسلامی با همکاری مساجد برگزار می‌شود.

«سید محمد موسوی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه شهرداری منطقه 11 تهران در برگزاری همه برنامه های خود از ظرفیت مساجد استفاده می کند، اظهار کرد: ما در اجرای طرح هایی همچون «کاپ» (کاهش پسماند) و ساماندهی خانه های خالی نیز از همکاری مسجدی ها استفاده می کنیم.

 

شهردار منطقه 11 تهران افزود: برنامه های شهرداری منطقه 11 تهران در دهه فجر انقلاب اسلامی نیز با همکاری مساجد برگزار می شود که سخنرانی مذهبی، برپایی نمایشگاه های شعر، کتاب، عفاف، حجاب، دیدار با خانواده معظم شهدا و توزیع بسته های ارزاق از جمله این برنامه ها است.

 

وی اضافه کرد: آذین بندی محلات و معابر و اماکن عمومی منطقه 11 تهران به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی نیز با همکاری مساجد صورت گرفته است.

 

موسوی ادامه داد: شهرداری منطقه 11 همچون شهرداری سایر مناطق تهران ویژه برنامه هایی نیز با همکاری مرکز فعالیت های دینی شهر تهران در مساجد شاخص این منطقه در دهه فجر انقلاب اسلامی برگزاری می کند که طی آن سخنرانان و مداحان و قاریان برجسته و ممتاز کشور سخنرانی، مداحی و قرائت قرآن را انجام می دهند و طی آن از حانواده های شهدای نیز تجلیل به عمل می آید.

 

 

پایان پیام/ 397