حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، جلوه ای از وحدت و همدلی مردم با آرمانهای انقلاب اسلامی است

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، جلوه ای از وحدت و همدلی مردم با آرمانهای انقلاب اسلامی است

تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
زارعی گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، جلوه ای از وحدت و همدلی مردم با آرمانهای انقلاب اسلامی است و نشان خواهیم داد که همه ما در همه نقاط شهری و روستایی از ارزش ها و آرمان های انقلاب دفاع می کنیم.

«علی اکبر زارعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران با تبریک دهه فجر اظهارکرد: دهه فجر دهه ای پر از خاطرات فراوان برای همه ماست و روز و دهه ای است که ملت ما استقلال، آزادی و جمهورییت و اسلامیت خود را بازیافتند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای سمچول بهشهر افزود: بزرگداشت این ایام بیعتی دوباره با امامین انقلاب و شهدایی است که از جان خود گذشتند و با خون خود، این نظام را به این درجه و جایگاه رساندند.


وی با بیان اینکه مردم ما از ابتدای انقلاب تاکنون همواره و همیشه در صحنه های سرنوشت ساز حضوری چشمگیر داشته و دارند، خاطرنشان کرد: امسال نیز ملت ایران با بصیرت و لبیک به ندای رهبرمعظم انقلاب برای حمایت و پشتیبانی از نظام، دولت و کشور در راهپیمایی ایام الله ۲۲ بهمن حضوری باشکوه خواهند داشت .

زارعی گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن، جلوه ای از وحدت و همدلی مردم با آرمانهای انقلاب اسلامی است و  نشان خواهیم داد که همه ما در همه نقاط شهری و روستایی از ارزش ها و آرمان های انقلاب دفاع می کنیم.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدا روستای سمچول بهشهر افزود: اعضای این کانون هم همون همه ملت ایران در روز 22 بهمن با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن نشان خواهند داد که همواره در خط انقلاب و ارزش های نظام هستند.

وی یادآور شد: پاسداشت ارزش های انقلاب، گامی مهم برای اقتدار نظام است که نباید لحظه ای در این راستا درنگ شود و لذا اعضای کانون فرهنگی هنری شهدا روستای سمچول مسئولانه و بر حسب وظیفه در این راهپیمایی 22 بهمن حضور با شکوه خود را به نمایش می گذارد.

پایان پیام/ 175