طرح ویزیت رایگان در کانون امام علی(ع) نکا اجرایی شد

طرح ویزیت رایگان در کانون امام علی(ع) نکا اجرایی شد

تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
افشارزاده از اجرای طرح ویزیت رایگان در کانون امام علی(ع) نکا خبر داد و گفت: این طرح به مناسبت دهه فجر و با همکاری شبکه بهداشت و درمان نکا در کوی مهرگان اجرایی شد.

«مجتبی افشارزاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا به همت بچه های مسجد بالاخص اعضای کانون فرهنگی و هنری امام علی(ع) نکا، اقدامات در خور توجهی به منظور مقابله با این ویروس و آسیب دیدگان از کرونا انجام شده و این خدمات همچنان ادامه دارد.

مدیر مسئوول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود: تب سنجی، ضدعفونی کردن منازل و معابر و خیابان ها، توزیع بسته های بهداشتی و معیشتی، توزیع غذای گرم، اطلاع رسانی به موقع در مورد پیک کرونا و.. از جمله خدمات ارائه شده در این ایام بوده است.

 

وی خاطر نشان کرد: به همت کانون امام علی(ع) نکا به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی جشن های مردمی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد و همچنین مراسم تکبیرگویی به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی با حضور اهالی کوی مهرگان انجام می شود.

افشارزاده از اجرای طرح ویزیت رایگان در کانون امام علی(ع) نکا خبر داد و گفت: این طرح به مناسبت دهه فجر و با همکاری شبکه بهداشت و درمان نکا در کوی مهرگان نکا اجرایی شد.

 

مدیر مسئوول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا افزود: در روز راهپیمایی 22 بهمن هم با توجه به راهپیمایی خودرویی تمام تلاش ما حضور اعضای کانون با رعایت پروتکل های بهداشتی در این راهپیمایی است.

وی یادآور شد: بچه مسجدی ها در همه برنامه های ملی و مذهبی انقلاب حضور فعال داشته اند و با حضور در راهپیمایی 22 بهمن هم در مسیر انقلاب بودن خود را ثابت می کنند.

پایان پیام/ 175