محفل انس با قرآن در مسجد جامع شاندرمن برگزار می‌شود

محفل انس با قرآن در مسجد جامع شاندرمن برگزار می‌شود

تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۰
حجت‌الاسلام فنایی گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر محفل انس با قرآن در مسجد جامع شاندرمن برگزار می‌شود.

«حجت‌الاسلام غلامحسین فنایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با گرامیداشت چهل‌وسومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر محفل انس با قرآن با حضور استاد «محمد بلادی» در مسجد جامع شاندرمن برگزار می‌شود.

 

امام جماعت مسجد جامع شاندرمن با بیان اینکه قاریان بومی شهرستان «سیدسالار سیداخلاقی» و «ابوالفضل مرتضی نیلاش» هم در این مراسم به تلاوت قرآن خواهند پرداخت افزود: این محفل امروز(پنج‌شنبه، 21بهمن) بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء همراه با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

وی دهه مبارک فجر را بهترین فرصت برای یادآوری دستورات و آموزه‌های دینی قرآن دانست و گفت: برگزاری محافل انس با قرآن یکی از مهمترین برنامه‌های این ایام الله است که فضای معنوی بیشتری در جامعه ایجاد می‌کند و برکات زیادی هم به دنبال دارد.

 

حجت‌الاسلام فنایی با بیان اینکه همچنین جشن میلاد امام جواد(ع) روز شنبه(23بهمن) در مسجد جامع شاندرمن برگزار می‌شود تصریح کرد: مرتضی عبدی در این مراسم به مدیحه‌سرایی خواهد پرداخت.

 

امام جماعت مسجد جامع شاندرمن با اشاره به اینکه برنامه‌های مسجد جامع شاندرمن با همکاری همه عوامل از جمله هیئت امنا، امام جماعت و کانون فرهنگی هنری برگزار می‌شود خاطرنشان کرد: این مشارکت و همکاری سبب شده تا برنامه‌ها با شکوه هرچه تمام‌تر در مسجد برگزار شود.

 

 

 

پایان پیام/ 526