پایان کار جشنواره سرود «فجر» در کانون «دوستان آسمانی» با معرفی گروه‌های برتر

پایان کار جشنواره سرود «فجر» در کانون «دوستان آسمانی» با معرفی گروه‌های برتر

تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
گواهیان گفت: آیین اختتامیه پنجمین جشنواره سرود «فجر» با حضور امام جمعه جهرم در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: پنجمین جشنواره سرود «فجر» ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» شب گذشته با معرفی سه گروه برتر به کار خود پایان داد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» افزود: در این آیین که با حضور میهمانانی همچون امام جمعه، شهردار، رئیس شورای شهر و برخی از مسئولان محلی برگزار شد، حجت الاسلام مدبر دقایقی پیرامون دهه فجر انقلاب اسلامی به ایراد سخنرانی پرداخت.

 

وی بیان کرد: همچنین در ادامه سه گروه برتر این جشنواره به اجرای برنامه پرداخته تا تکلیف گروه برتر پنجمین جشنواره سرود «فجر» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» مشخص شود.

 

گواهیان عنوان کرد: مدیحه سرایی عطایی، اجرای گروه های سرود، اجرای طنز و معرفی گروه برتر جشنواره سرود از دیگر برنامه های این آیین بود.

 

وی خاطرنشان کرد: در این جشنواره علاوه بر گروه برتر، جمع خوان برتر، تک خوان برتر و ابتکار برتر نیز تقدیر شدند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با اشاره به اینکه 20 گروه سرود در پنجمین جشنواره «فجر» این کانون در مدت سه شب به رقابت پرداختند، گفت: در پایان این جشنواره، گروه سرود «امام علی (ع)» به عنوان گروه برتر انتخاب شد و گروه های «حضرت رسول (ص)» و «حضرت عمار» نیز دوم و سوم شدند.

 

گواهیان ادامه داد: همچنین جمع خوان برتر به گروه سرود «امام باقر (ع) و حضرت قاسم»، تک خوان برتر به «محمدرسول آبروشن» و ابتکار برتر نیز به گروه سرود «امام جواد (ع)» رسید.

 

پایان پیام/ 691