نماهنگ «ایران افتخار من» در کانون «الزهرا (س)» جهرم تولید شد

نماهنگ «ایران افتخار من» در کانون «الزهرا (س)» جهرم تولید شد

تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
حضوری گفت: به میمنت دهه فجر انقلاب اسلامی، نماهنگ «ایران افتخار من» کاری از مرکز رسانه ای کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم تولید و رونمایی شد.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم اظهار کرد: اثر گروه سرود «کوثر» کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به صورت نماهنگ در آمد.

 

 مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم افزود: این اثر با عنوان «ایران افتخار من» با مضمون پیروزی انقلاب اسلامی به همت بچه های مسجد در مرکز رسانه ای «کوثر» این کانون فرهنگی و هنری تولید شده است.

 

وی بیان کرد: مدت این نماهنگ زیبا 2 دقیقه و 20 ثانیه است که «محمدرضا سبویی» آن را کارگردانی کرده و «حسین هنرمند» نیز تهیه کنندگی اش را بر عهده داشته است.

 

حضوری خاطرنشان کرد: اعظمی، شیرزادی، معصومی، صحرائیان، حیدری و سراجی از بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» این نماهنگ سرود را به اجرا در آورده اند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم در پایان اظهار کرد: نماهنگ «ایران افتخار من» در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شد.

 

پایان پیام/ 691