همایش ۴۰۰ نفری دوچرخه سواری در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

همایش ۴۰۰ نفری دوچرخه سواری در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
گواهیان گفت: دهمین همایش دوچرخه سواری در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با شرکت بیش از ۴۰۰ نفری بچه های مسجد برگزار شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم اظهار کرد: کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی»، مسجد «امام حسین (ع)» جهرم در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی، برگزار کننده برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی و... بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: این کانون در دهه فجر انقلاب، دهمین همایش دوچرخه سواری را برگزار کرد که با استقبال پرشور بچه های مسجد قرار گرفت.

 

وی بیان کرد: این همایش که هر سال به مناسبت دهه فجر انقلاب برگزار می شود، امسال و در دهمین دوره برگزاری، با شرکت بیش از 400 نفر از نونهالان و نوجوانان مسجدی انجام شد.

 

گواهیان عنوان کرد: مسیر تعیین شده برای این برنامه، از کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» تا گلزار شهدای «رضوان» شهرستان جهرم بود که بچه ها با رکاب زدن این مسیر و حضور در گلزار شهدا، یاد و خاطره جان برکفان عرصه جهاد و مقاومت را پاس داشتند.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین در پایان به 100 نفر از شرکت کنندگان حاضر در همایش دوچرخه سواری به قید قرعه جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم در پایان از همکاری اداره ورزش و جوانان، آموزش و پرورش و حوزه مقاومت «صاحب الزمان (عج) جهرم در برگزاری این همایش دوچرخه سواری قدردانی کرد.

 

پایان پیام/ 691