برپایی ایستگاه صلواتی به میمنت پیروزی انقلاب به همت کانون «منتظران نور» جهرم

برپایی ایستگاه صلواتی به میمنت پیروزی انقلاب به همت کانون «منتظران نور» جهرم

تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
نیکجو گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» در شب پیروزی انقلاب با برپایی ایستگاه صلواتی اقدام به پذیرایی از شهروندان کردند.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم اظهار کرد: به میمنت دهه فجر انقلاب اسلامی و از سوی بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، برنامه های متنوعی برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» مسجد «جامع» جهرم افزود: برپایی ایستگاه صلواتی از جمله این برنامه ها بود که در شب پیروزی انقلاب اسلامی و با همت بچه های مسجد انجام شد.

 

وی بیان کرد: اگرچه در مناسبت های مختلف نیز برپایی ایستگاه صلواتی از سوی بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری انجام می شود اما شور و شوق بچه ها در راه اندازی این ایستگاه در جشن پیروزی انقلاب دوچندان بود.

 

نیکجو خاطرنشان کرد: این ایستگاه صلواتی در میدان «شهید چمران» ایجاد شد که همراه با پخش آهنگ های انقلابی و متناسب با دهه فجر و همچنین توزیع کیک و شیرینی میان عابران و سرنشینان خودروهای عبوری بود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» مسجد «جامع» جهرم ادامه داد: همچنین برنامه نورافشانی از دیگر بخش های این اقدام فرهنگی توسط بچه های مسجد بود که جلوه های زیبایی را برای شهروندان رقم زد.

 

نیکجو در پایان خاطر نشان کرد: در برپایی ایستگاه صلواتی، بیش از 25 نفر از نوجوانان و جوانان مسجدی عضو این کانون فرهنگی و هنری حضور داشتند.

 

پایان پیام/ 691