نماهنگ « ملت امام حسین(ع)» در آران و بیدگل منتشر شد

نماهنگ « ملت امام حسین(ع)» در آران و بیدگل منتشر شد

تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل از انتشار نماهنگ « ملت امام حسین(ع)» به همت مجموعه رسانه ای طاووس بهشت کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) این شهرستان خبر داد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن، نماهنگ « ملت امام حسین(ع)» به همت مجموعه رسانه ای فرهنگی طاووس بهشت وابسته به کانون فرهنگی هنری امام زمان(ع) شهرستان آران و بیدگل منتشر شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل با اشاره به اینکه نماهنگ « ملت امام حسین(ع)» روایتگر شخصیت حاج قاسم از نگاه کودکان و نوجوانان در سال ۱۳۹۸ تولید شده است، گفت: این نماهنگ امسال باتوجه به استقبال و درخواست مخاطبان و به مناسبت گرامیداشت ۴۳ سالگرد دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و تقدیم به علمدار جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تهیه و تنظیم و منتشر شد.

 

ضابطی با تأکید بر اینکه این نماهنگ از شبکه استانی هم پخش شده است اضافه کرد: «حمزه نجاتی» کارگردان، «مصیب علی اکبرزاده» دستیار کارگردان، «میثم نیکفر» تصویر و تدوین ، « سجاد صادقی» دستیار تصویر و «محمدرضا رحمتی» مدیر تولید این نماهنگ هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی طاووس بهشت وابسته به کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) یکی از مراکز فرهنگی بسیار فعال، پویا و جوان گرا در این شهرستان می باشد که در برپایی و برگزاری برنامه های ارزشی، حماسی، آئینی دینی، هنری و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب در جذب جوانان و جوانگرایی فعالیت می کند.



رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل ضمن اشاره به اینکه پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی طاووس بهشت از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را تحت نظارت این اداره آغاز کرده است، ادامه داد: این پایگاه فرهنگی فعالیت رسانه ای صوتی و تصویری بسیاری را در موضوعات مذهبی و فرهنگی هنری در طول سال تولید می کند که اکثر تولیدات رسانه ای این پایگاه فرهنگی به فراخور مناسبت ها از شبکه های مختلف رسانه ملی و شبکه استانی اصفهان به روی آنتن می رود./

پایان پیام/ 513