برگزاری همایش «ایده تا ثروت» در کانون «ذکرالله» جهرم

برگزاری همایش «ایده تا ثروت» در کانون «ذکرالله» جهرم

تاریخ انتشار : ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
قاسمیان نژاد از برگزاری همایش «ایده تا ثروت» با محوریت «استارت آپ ها» در کانون فرهنگی و هنری «ذکرالله» جهرم خبر داد.

«مهدی قاسمیان نژاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: امروزه کسب و کارهای کوچک در جامعه توسعه پیدا کرده و توانسته بخش عمده ای از مشکل اشتغال را بردارد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «ذکرالله» افزود: آنچه در ایجاد کسب و کارهای کوچک اهمیت دارد، وجود ایده های خلاق است که با پرداختن به آن به عنوان یک شغل درآمده و به درآمدزایی برسد.

 

وی عنوان کرد: در این راستا و برای پرورش ذهن بچه های مسجد در راستای به وجود آمدن ایده های کارآفرینی، اقدام به برگزاری همایش «ایده تا ثروت» کرده ایم.

 

قاسمیان نژاد گفت: این همایش ویژه گروه های سنی دانش آموزان و دانشجویان است و در آن از تجربه ها و معلومات کارآفرینان استفاده می شود.

 

وی ادامه داد: در همایش «ایده تا ثروت»، اکبرپور برترین چهره علمی سال استان فارس و قهرمان مسابقات جهانی هوش مصنوعی و اختراعات و همچینن ترابی مدیر امور مخترعین سازمان بسیج علمی استان فارس به سخنرانی می پردازند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «ذکرالله» با اشاره به اینکه این برنامه با همکاری آموزش و پرورش، مرکز رشد بسیج و دانشگاه جهرم برگزار می شود، خاطرنشان کرد: همایش «ایده تا ثروت» با محوریت «استارت آپ ها» روز پنجشنبه 28 بهمن ماه برگزار می شود.

 

پایان پیام/ 691