پدران شهدا در سالروز ولادت امام علی(ع) در بهشهر تجلیل می شوند

پدران شهدا در سالروز ولادت امام علی(ع) در بهشهر تجلیل می شوند

تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۴۰۰
هاشمی گفت: پدران شهدا در سالروز ولادت امام علی(ع) در بهشهر تجلیل می شوند؛ تا دین خود را به این خانواده های معظم شهدا ادا کنیم.

«سید حمید هاشمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن مولود کعبه امام علی (ع) کانون مسجد شهید هاشمی نژاد بهشهر هم همچون همه مساجد و کانون ها غرق در جشن و سرور است و برای برگزاری مراسم های باشکوه آماده می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید هاشمی نژاد مسجد امام حسن عسکری(ع) بهشهر افزود: این ایام فرصت مناسبی برای نهادینه کردن فرهنگ اولیای الهی است و باید زندگی اهل بیتی و سبک زندگی اسلامی را در این ایام در بین نسل جدید نهادینه کنیم.

 

وی خاطر نشان کرد: امروز جوامع انسانی بیش از هر زمان دیگری نیازمند الگو برای نجات خود است و امام علی(ع) مناسب‌ترین الگو برای ایشان است.

 

هاشمی گفت: برنامه ریزی و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی،هنری، علمی و آموزشی و برگزاری مراسمات ملی و مذهبی از اولویت های مهم کانون فرهنگی هنری است که در همین راستا ویژه برنامه جشن ولادت باسخنرانی حجت الاسلام پوریانی امام جماعت کانون و مولودی خوانی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی در مسجد برگزار می شود.

 

مدیر مسئول کانون شهید هاشمی نژاد بهشهر افزود: پدران شهدا در سالروز ولادت امام علی(ع در بهشهر تجلیل می شوند؛ تا دین خود را به این خانواده های معظم شهدا ادا کنیم.

 

وی یادآور شد: در کنار برگزاری جشن میلاد و مولودی خوانی، تجلیل از فعالان مسجد، تجلیل از هم نامان امام علی(ع)، دیدار با پدران شهدا و دستگیری از نیازمندان از برنامه های مهم ما در این ایام است.

پایان پیام/ 175