جشن ولادت امام علی(ع) به همت بچه های مسجد امیرالمومنین(ع) ساری برگزار شد

جشن ولادت امام علی(ع) به همت بچه های مسجد امیرالمومنین(ع) ساری برگزار شد

تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۴۰۰
نیرین گفت: مراسم جشن میلاد نخستین اختر فروزان امامت و ولایت، مولی الموحدین حضرت امام علی (ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی با حضور نوجوانان و جوانان و ارادتمندان خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برگزار شد.

«محمدعلی نیرین» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری ضمن گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت علی(ع) و روز پدر اظهار کرد: به رسم یک سنت حسنه در شب ولادت امیرالمومنین علی(ع) جمعی ازاعضای خیریه ۱۱۰ مسجد امیرالمومنین (علیه السلام) و کانون فرهنگی هنری امام علی (علیه‌السلام) کوی طبرستان به همراه امام جماعت مسجد با حضور در صحن مسجد امیرالمومنین(ع)کوی طبرستان به مقام شامخ امام اول شیعیان و پدر ادای احترام کردند.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) مسجد امیرالمومنین(ع) کوی طبرستان ساری مراسم جشن میلاد نخستین اختر فروزان امامت و ولایت، مولی الموحدین حضرت امام علی (ع) با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی با حضور نوجوانان و جوانان و ارادتمندان خاندان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برگزار شد.

وی با بیان اینکه بخش صلوات خاصه امام رضا(ع)، مولودی خوانی و قرائت قرآن توسط حافظ نوجوان قرآن کریم از بخش های مهم این جشن بوده، ادامه داد: رعایت شیوه‌ نامه‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی یکی از موارد مهمی است که توسط شرکت کنندگان رعایت شد.

نیرین بابیان اینکه تبیین شخصیت امام علی (ع) برای جوانان امری ضروری است، افزود: اگر جوامع انسانی به دنبال الگو و مقتدایی برای خویش باشند که بخواهند در تمامی عرصه‌ها از ایشان پیروی کنند امام علی (ع) مناسب‌ ترین الگو برای ایشان است.

وی بابیان اینکه برگزاری جشن های ملی و مذهبی از جمله جشن اعیاد در مسجد، از اولویت های برنامه های اجرایی کانون می باشد، خاطرنشان کرد: باید تمام توان خود را برای ترویج و تبلیغ آموزه‌ های امام علی (ع) و اندیشه‌های والای ولایت و امامت به کار ببریم.

 

پایان پیام/ 286