نجوای زیارت «امین الله» در روز میلاد امام علی (ع) در کانون «الزهرا (س)» جهرم

نجوای زیارت «امین الله» در روز میلاد امام علی (ع) در کانون «الزهرا (س)» جهرم

تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۰
حضوری گفت: قرائت زیارت«امین الله» همراه با جشن و مولودی خوانی از برنامه های کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در سالروز میلاد امام علی (ع) بود.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» شهرستان جهرم به مناسبت سالروز میلاد مولای متقیان علی (ع) میزبان محبان اهل بیت (ع) بود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم افزود: در این کانون 2 برنامه به این مناسبت برگزار شد، که یکی در شب میلاد امام علی (ع) و دیگری در ظهر روز میلاد آن حضرت بود.

 

وی بیان کرد: بچه های مسجد در سالروز میلاد نخستین ستاره آسمان امامت و ولایت، میزبان محبان و دوستداران آن حضرت بودند که این برنامه با سخنرانی حجت الاسلام «سیدمهدی نسابه» همراه بود.

 

حضوری ادامه داد: همچنین مداحی و مولودی خوانی نیز بخش دیگری از این برنامه بود که در شب میلاد این امام همام و با حضور نمازگزاران و اهالی مسجد انجام شد.

 

وی به دیگر برنامه این کانون فرهنگی و هنری اشاره کرد و گفت: مراسم دیگری نیز در ظهر روز میلاد امام علی (ع) و پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در این کانون برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» جهرم اضافه کرد: این مراسم همراه با نجوای زیارت «امین الله» با نوای قناعت پیشه ذاکر اهل بیت (ع) و مولودی خوانی در این کانون انجام شد.

 

پایان پیام/ 691