اجرای برنامه «نذر قربانی» در کانون «انصارالحجه» جهرم

اجرای برنامه «نذر قربانی» در کانون «انصارالحجه» جهرم

تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۰
بهروزی گفت: همزمان با سالروز میلاد امام علی (ع) و به همت بچه های مسجد در کانون «انصارالحجه» برنامه «نذر قربانی» با توزیع گوشت میان محرومان انجام شد.

«سجاد بهروزی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» جهرم، فعالیت های خیرخوهانه به عنوان یکی از برنامه های بچه های مسجد تعریف شده و در مناسبت های مختلف به اجرا در می آید.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» جهرم افزود: «نذر قربانی» نیز به عنوان یکی از طرح های خیرخواهانه این کانون، در مناسبت های اعیاد ائمه (ع) و یا سوگواری حضرات معصومین (ع) انجام می شود.

 

وی به اقدام این کانون فرهنگی و هنری در طرح «نذر قربانی» همزمان با میلاد باسعادت مولای متقیان اشاره کرد و اظهار داشت: بچه های مسجد در این کانون در اجرای مرحله دیگری از طرح «نذر قربانی» اقدام به توزیع گوشت قربانی میان خانواده های کم بضاعت کردند.

 

بهروزی خاطرنشان کرد: در این طرح با خرید یک گوسفند، نذر قربانی انجام شد و با تهیه بیش از 30 بسته گوشت میان خانواده های کم بضاعت در کمک رسانی به اقشار محروم جامعه قدمی هر چند کوچک برداشته شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «انصارالحجه» جهرم با تقدیر از بچه های مسجد برای شرکت در این طرح، عنوان کرد: هزینه اجرای این برنامه به همت بچه های مسجد و خیران تامین شد که از آنها قدردانی می شود.

 

وی در پایان اظهار کرد: طرح «نذر قربانی» به نیت سلامتی و تعجیل در فرج امام زمان (عج) و برچیده شدن بیماری منحوس کرونا از چهره جامعه انجام شده است.

پایان پیام/ 691