مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری بسیج در کانون «دوستان آسمانی» جهرم افتتاح شد

مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری بسیج در کانون «دوستان آسمانی» جهرم افتتاح شد

تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۰
با حضور فرمانده سپاه فجر استان فارس و دیگر مسئولان محلی، مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری بسیج شهرستان جهرم در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، در آیین که با حضور، حجت الاسلام مدبر امام جمعه جهرم، بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس، شفیعیان فرماندار ویژه جهرم، رنجبر معاون فرهنگی سپاه فجر و دیگر مدیران محلی در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار شد، مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری شهرستان جهرم افتتاح و به طور رسمی آغاز به کار کرد.

 

«محمد رنجبر» در این آیین گفت: در نمایشگاه پایگاه های «اسوه» استان فارس، ظرفیت های مسجد امام حسین (ع) شهرستان جهرم در حوزه هنر و رسانه ارزیابی و با شناخت سازمان بسیج از این مسجد، بستر برای ایجاد مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری بسیج در آن مهیا شد.

 

معاون فرهنگی سپاه فجر استان فارس با اشاره به اخذ مجوز مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری در مسجد «امام حسین (ع)» جهرم افزود: بخش اعظم اقلام فنی برای تجهیز این مرکز  دریافت شده و بخش دیگر نیز تا پایان سال تحویل می دهیم.

 

وی با تاکید بر اینکه بهترین زبان برای مقابله با جنگ نرم دشمن، زبان هنر است، عنوان کرد: با توجه به تاکید رهبری انقلاب بر مسئله تبیین، جا دارد با زبان هنر به این زمینه ورود پیدا کنیم.

 

رنجبر با اشاره به اینکه دشمن پیام باطل خود را به زبان هنر به خورد جوانان می دهد، ابراز امیدواری کرد اقدامات موثری در راستای تبیین و آنچه مورد تاکید رهبری است را شاهد باشیم.

 

پایان پیام/ 691