کانون های شایسته تقدیر جنوب کرمان در رویداد ملی فهما ۱۴۰۰ معرفی شدند

کانون های شایسته تقدیر جنوب کرمان در رویداد ملی فهما ۱۴۰۰ معرفی شدند

تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۰
مجید خوبی زاده گفت: در بخش داوری رویداد ملی فهما ۱۴۰۰ کانون های فرهنگی هنری امام علی (ع) و ولایت از جنوب کرمان توانستند عنوان کانون های شایسته تقدیر را از آن خود کنند.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: در بخش داوری رویداد ملی فهما ۱۴۰۰ کانون های فرهنگی هنری امام علی (ع) و ولایت از جنوب کرمان توانستند عنوان کانون های شایسته تقدیر را از آن خود کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) توانست با فعالیت در رواق نور امتیاز لازم این رواق را کسب کرده و به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شود.

وی بیان کرد: همچنین کانون فرهنگی هنری ولایت نیز با توجه به دارا بودن گروه سرود شهید پایدار که یکی از گروه های سرود برتر کشوری است، توانست در سومین رویداد ملی فهما با فعالیت پویا در رواق سرود، عنوان شایسته تقدیر را کسب کند.

خوبی زاده ابراز کرد: در فهما ۱۴۰۰ شهرستان کهنوج و کانون فرهنگی هنری شهید شهداد نژاد جنوب کرمان نیز عنوان شهرستان و کانون شایسته تقدیر را کسب کردند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اضافه کرد: امسال سومین رویداد ملی فهما با شعار به توان مردم در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد اجرا شد و هم زمان با میلاد فرخنده امام علی (ع) کانون های شایسته تقدیر براساس عملکرد آنها در رواق های ۱۲ گانه معرفی شدند.

وی یادآور شد: امسال نیز فهما ۱۴۰۰ همچون دومین رویداد ملی فهما در سه شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری و در ۱۲ رواق در زیست بوم مجازی بچه های مسجد برگزار شد.

خوبی زاده در خاتمه عنوان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان علی رغم محرومیت ها و کمبود امکانات اما سعی کردند پا به پای دیگر استان ها در این رویداد شرکت کنند.

پایان پیام/ 586