برگزاری مسابقات دوستانه فوتسال در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

برگزاری مسابقات دوستانه فوتسال در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
گواهیان گفت: مسابقات دوستانه فوتسال ویژه گروه های سنی نوجوان در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار شد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به منظور غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد، یک دوره مسابقات دوستانه فوتسال ویژه گروه سنی نوجوانان در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: افزایش نشاط و سلامتی میان بچه های مسجد، ایجاد رقابت سالم، تقویت کار گروهی و... از جمله اهداف برگزاری این مسابقات به شمار می آید.

 

وی با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات چهار گروه به رقابت پرداختند، بیان کرد: گروه های نوجوانان «حضرت علی اصغر (ع)»، «حضرت اباالفضل (ع)»، «حضرت عمار» و «حضرت کمیل» در این دوره از مسابقات با یکدیگر به رقابت پرداختند.

 

گواهیان با اشاره به استقبال پرشور بچه های مسجد در این دوره از مسابقات، عنوان کرد: در مجموع حدود 50 نفر از بچه های مسجد در قالب چهار تیم در این دیدارهای دوستانه به رقابت پرداختند.

 

وی با اشاره به اینکه با هدف جذب کودکان و نوجوانان به سمت مسجد برنامه های متعددی از سوی کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار می شود، خاطرنشان کرد: فعالیت های ورزشی به عنوان یکی از برنامه های این کانون مورد استقبال بچه های مسجد قرار گرفته است.

 

 

پایان پیام/ 691