استفاده از ظرفیت مساجد برای پرورش نیروهای همسو با جریان تمدن اسلامی

استفاده از ظرفیت مساجد برای پرورش نیروهای همسو با جریان تمدن اسلامی

تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
به گفته حسنی، وظیفه ماست که در این برهه از زمان برای ادامه جریان تمدن اسلامی نیرو پرورش دهیم واین امر درمسجد توفیقی است که خداوند به ما داده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان، در سفره یک روزه خو به شهرستان ابهر از دو کانون فرهنگی و هنری مساجد شیخ حمید ولایتی و امام حسین علیه السلام شهرستان ابهر بازدید نمود.

 

در این دیدار حسنی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به بیان آیه ای از قرآن اشاره کرد و گفت: خدا می فرماید من امتی را مامور می کنم که حافظ دین من خواهند بود.

 

وی افزود : دین خدا هزاران سال است که پابرجاست که امام خمینی(ره) با اتکا به همین آیه از یک امت واحد حرف زدند و نه از یک ملت واحد که توانستند با این روش یک جریان ۲۵۰۰ ساله رو از میان بردند.

 

حسنی خاطرنشان کرد: حال وظیفه ماست که در این برهه از زمان برای ادامه جریان تمدن اسلامی نیرو پرورش دهیم واین امر درمسجد توفیقی است که خداوند به ماداده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در ادامه قول مساعد جهت پی گیری مسائل و مشکلات کانون را دادنددر ادامه این بازدید مسؤلان کانون های مذکور به بیان مسائل و مشکلات موجود در این حوزه پرداختند.

پایان پیام/ 73