استفاده از ظرفیت کانون های مساجد برای پیشبرد موضوعات فرهنگی در استان زنجان

استفاده از ظرفیت کانون های مساجد برای پیشبرد موضوعات فرهنگی در استان زنجان

تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۴۰۰
حسنی بر ضرورت استفاده از ظرفیت کانون‌های مساجد تاکید کرد و گفت: کانون‌های مساجد یک شبکه گسترده در سطح استان هستند که با استفاده از این ظرفیت می‌توانیم مباحث فرهنگی را پیش ببریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان اظهار کرد: افزایش مطالبه گری و روحیه مطالبه گری براساس قانون نه بر اساس رفتار های ساختار شکنانه باید مورد توجه قرار گیرد.

 

امراله حسنی ادامه داد: از آنجائیکه فرهنگ و ارشاد اسلامی، متولی فرهنگ در جامعه است، از همین رو باید خودمان را در حد اعلای فرهنگ قرار دهیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ضمن تأکید بر موضوع شفافیت در امور گفت: همه امورات اداره کل و مساعدتهایی که به موسسات می‌شود، باید شفاف‌سازی شده و به اطلاع عموم مردم برسد.

 

وی با اشاره به اینکه کار ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارتقای فرهنگ عمومی و ارتباط با جامعه نخبگانی است، اضافه کرد: قطعا اگر به این دو نکته توجه نشود، کار ابتر خواهد ماند.

 

حسنی همچنین بر استفاده از ظرفیت کانون‌های مساجد اشاره کرد و گفت: کانون‌های مساجد یک شبکه گسترده در سطح استان است که با استفاده از آنها می‌توانیم مباحث فرهنگی را پیش ببریم.

پایان پیام/ 73