اجرای طرح «چهره به چهره» توسط کانون «ام ابیها» در کهگیلویه/ تصاویر

اجرای طرح «چهره به چهره» توسط کانون «ام ابیها» در کهگیلویه/ تصاویر

تاریخ انتشار : ۱ اسفند ۱۴۰۰
برگزاری جشن میلاد حضرت علی (ع) و دهه فجر، از جمله اقدامات کانون فرهنگی، هنری ام ابیها (س) و پایگاه شهید باهنر شهرک سرآسیاب (دهدشت) با همکاری اداره ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، در اجرای طرح چهره به چهره بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، برگزاری جشن میلاد باسعادت حضرت علی (ع) و دهه فجر، از جمله اقدامات کانون فرهنگی، هنری ام ابیها (س) و پایگاه شهید باهنر مسجد امام رضا (ع)، شهرک سرآسیاب (۳۳ کیلومتری دهدشت) با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، در اجرای طرح «چهره به چهره» بوده است.

 

طرح «چهره به چهره» در سال 1380 به ابتکار محسن قرائتي، رئيس ستاد اقامه نماز کشور در چهار مقطع زماني با 32 ساعت آموزش در استان تهران شروع به کار کرد و در سال 1385 با همکاري دبيرخانه ستاد عالي نظارت بر کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد کشور با برنامه جديد به کار خود ادامه داد تا اين که در سال 86 تمهيدات لازم براي اجراي طرح در 12 استان مرزي فراهم شد.

 

هدف از اجراي طرح آموزشي «چهره به چهره»، برگزاري دوره هاي آموزشي با سرفصل‌هاي تعيين شده در موضوعات مختلف براي پاسخگويي به پرسشها، آموزش رفتارهاي اجتماعي، آموزش سبک زندگي به صورت رو در رو با افراد است.

 

 

پایان پیام/ 630