درخشش ۶ کانون فعال خراسان جنوبی در سومین رویداد ملی فهما

درخشش ۶ کانون فعال خراسان جنوبی در سومین رویداد ملی فهما

تاریخ انتشار : ۵ اسفند ۱۴۰۰
حجت الاسلام سبزه کار از معرفي کانونهاي فعال سومين رويداد ملي فهما خبر داد و گفت: ۶ کانون فرهنگي هنري مساجد خراسان جنوبی در بین کانونهاي فعال معرفي شده قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «ابراهیم سبزه کار» امروز (۵ اسفند) با اعلام این خبر گفت: بر اساس فرآیندهای بارگذاری شده در سامانه بچه‌های مسجد، هر کانون این قابلیت را داشته است که تا سقف 20 هزار امتیاز بر اساس ارزیابی‌های سامانه‌ای و کارشناسان کسب کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی افزود: پس از داوری‌های نهایی و معرفی 121 کانون منتخب در رواق های 12 گانه و همچنین 59 کانون رابط ؛ بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی فهما، در این مرحله 239 کانون که موفق به کسب بیش از 15 هزار امتیاز شده اما حائز رتبه در مراحل گذشته (انتخاب 121 و 59 کانون برشمرده) نشده‌اند، معرفی و مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

 

حجت الاسلام سبزه کار در ادامه اعلام کرد: کانون فرهنگی هنری شهید محسن حججی شهرستان بیرجند، شهدای دهنو فاطمه برات شهرستان طبس، فدائیان ولایت، بعثت و فجر شهرستان نهبندان و شهدای شهرستان طبس جزو کانونهای فعال رویداد ملی فهما شناخته شدند.

 

وی یادآور شد: بر اساس اعلام ستاد برگزاری رویداد فهما 1400 به تمام کانون های مستقر در مناطق روستایی 8 درصد ضریب به امتیاز کانون افزوده شده است.

 

حجت الاسلام سبزه کار ضمن قدردانی از فعالان کانون های مساجد استان اظهار امیدواری کرد: با تلاش هر چه بیشتر و برنامه های سازنده  بتوانیم زمینه توسعه فعالیت های فرهنگی هنری و در مساجد را در سالهای آینده با توجه به تجارب کسب شده فراهم آوریم.

 

 

 

 

پایان پیام/ 70