نشست هم اندیشی بزرگداشت ۱۸ اسفند برگزار شد

نشست هم اندیشی بزرگداشت ۱۸ اسفند برگزار شد

تاریخ انتشار : ۵ اسفند ۱۴۰۰
مجید خوبی زاده گفت: امروز در آستانه ورود به ۱۸ اسفند، نشست هم اندیشی و تعاملی با محوریت برنامه ریزی بزرگداشت این روز در سطح جنوب کرمان برگزار شد.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به در پیش بودن سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، گفت: امروز در آستانه ورود به ۱۸ اسفند، نشست هم اندیشی و تعاملی با محوریت برنامه ریزی برای بزرگداشت این روز در سطح جنوب کرمان برگزار شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان افزود: در همین راستا در نظر داریم از کانون ها، رابطین و شهرستان شایسته تقدیر در رویداد ملی فهما ۱۴۰۰ تجلیل کنیم.

وی ابراز کرد: یکی دیگر از ویژه برنامه های بزرگداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، دیدار با امام جمعه جیرفت با رویکرد ارائه گزارش از اقدامات ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان است.

خوبی زاده بیان کرد: غبارروبی قبور مطهر شهدای گمنام و دیدار با خانواده های معظم شهدا و برگزاری نشست خبری با اصحاب رسانه به منظور انعکاس اقدامات و فعالیت های این ستاد، برخی دیگر از ویژه برنامه های بزرگداشت این روز است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ادامه داد: همچنین به مناسبت ۱۸ اسفند یک باب کتابخانه در یکی از مساجد منطقه راه اندازی می شود تا در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی گام برداریم.

وی اظهار کرد: یکی دیگر از ویژه برنامه های بزرگداشت این روز، برگزاری نشست با کانون های برتر سومین رویداد ملی فهما است که با توجه به شرایط موجود به صورت حضوری و یا مجازی برگزار می‌شود.

خوبی زاده اضافه کرد: سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه از دیگر برنامه های در نظر گرفته شده برای بزرگداشت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در خاتمه عنوان کرد: ما تمام تلاش خود را بکار می گیریم تا بتوانیم بزرگداشت این اتفاق مبارک را به نحو مطلوبی برگزار کنیم.







 

پایان پیام/ 586