از راه‌اندازی باشگاه ورزشی تا آموزش فوتسال به ۴۰۰ نفر از بچه‌های مسجد

از راه‌اندازی باشگاه ورزشی تا آموزش فوتسال به ۴۰۰ نفر از بچه‌های مسجد

تاریخ انتشار : ۷ اسفند ۱۴۰۰
نعیم‌نژاد با اشاره به فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) کاشمر اظهار کرد: به همت تنی چند از اعضای فعال اقدام به راه‌اندازی باشگاه با عضویت ۴۰۰ دانش‌آموز و آموزش تخصصی فوتسال به آنها کردیم که با استقبال بالا مواجه شده است.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد: «جلال نعیم نژاد» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با اشاره به فعالیت‌های کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) کاشمر اظهار کرد: این کانون از سال 1384 رسما آغاز به کار کرد و با تاسیس باشگاه ورزشی ویژه گروه سنی 6 تا 20 سال موفق به جذب بسیاری از نونهالان، نوجوانان و جوانان به کانون و مسجد شد.

 
مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) کاشمر افزود: فعالیت تخصصی باشگاه ورزشی کانون امام علی (ع) رشته فوتسال است. تیم فوتسال اعضای کانون تا به حال موفق به کسب مقام در لیگ استان و شهرستان شده است، از سوی دیگر با توجه به حضور و عضویت 400 دانش آموز در باشگاه، تعداد 14 مربی به صورت تمام وقت در باشگاه حضور داشته و در واقع برای این مربیان اشتغال زایی شد.

 

 وی در بخش دیگری از مباحث خود گفت: همچنین در حوزه فرهنگ و هنر نیز فعالیت های جدی داریم و همواره در برنامه ها و همایش های شهرداری کاشمر، اجرای سرود به عهده اعضای کانون امام علی (ع) است.

 

 نعیم نژاد افزود: در کانون امام علی (ع) 14 نفر به صورت مداوم مشغول فعالیت هستند و بیش از سه هزار عضو داریم.
 

 

 

پایان پیام/ 9