پایان مسابقات استانی فوتسال به میزبانی کانون «منتظران نور» جهرم

پایان مسابقات استانی فوتسال به میزبانی کانون «منتظران نور» جهرم

تاریخ انتشار : ۷ اسفند ۱۴۰۰
نیکجو گفت: مسابقات فوتسال با حضور بچه های مساجد چند شهر فارس به میزبانی کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» برگزار شد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم،گفت: یک دوره مسابقه فوتسال با حضور بچه های مسجد چند شهر از استان فارس به میزبانی کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» شهرستان جهرم افزود: این دوره از مسابقات با حضور هشت تیم و به مدت 2 روز در سالن ورزشی «9 دی» شهرستان جهرم برگزار شد.

 

وی بیان کرد: تیم های حاضر در مسابقات فوتسال جام «شهدای کانون منتظران نور» را بچه های مسجد در شهرهای جهرم، فسا، قیروکارزین، امام شهر و دوزه سیمکان تشکیل می دادند که در یک رقابت جذاب و دیدنی به مصاف یکدیگر رفتند.

 

نیکجو ایجاد یک فضای صمیمی و یکدل همراه با نشاط و هیجان را از اهداف برگزاری این دوره از مسابقات عنوان کرد که حضور نوجوانان مسجدی به آن رنگ و بوی جذاب تری بخشیده بود.

 

وی با اشاره به اینکه تیم های حاضر در این جام فوتسال به مدت 2 با یکدیگر به رقابت پرداختند، خاطرنشان کرد: این مسابقات ویژه گروه سنی مقطع نوجوانان برگزار شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم اظهار کرد: در پایان این دوره از مسابقات فوتسال، تیم «عقاب» از شهرستان فسا اول شد و «سینا سپهر» جهرم نیز عنوان دومی را از آن خود کرد.

پایان پیام/ 691