راه اندازی گروه تواشیح منجی موعود (عج) تازه ترین فعالیت کانون امام علی (ع) جنوب کرمان

راه اندازی گروه تواشیح منجی موعود (عج) تازه ترین فعالیت کانون امام علی (ع) جنوب کرمان

تاریخ انتشار : ۷ اسفند ۱۴۰۰
یونس میجانی گفت: یکی از تازه ترین فعالیت های کانون، راه اندازی گروه تواشیح منجی موعود (عج) است.

«یونس میجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از تازه ترین فعالیت های کانون، راه اندازی گروه تواشیح منجی موعود (عج) است.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت افزود: در همین راستا نوجوانان ۱۰ تا ۱۴ سال از امروز تا پایان اسفندماه فرصت دارند برای عضویت در این گروه نام نویسی کنند.

وی بیان کرد: نوجوانان علاقمند باید مشخصات خود را به شماره  09903483474 در پیام رسان واتساپ ارسال کنند.

میجانی ابراز کرد: پس از اتمام ثبت نام، از طریق برگزاری آزمون استعدادیابی، نوجوانان مستعد برای تشکیل گروه تواشیح انتخاب می شوند.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت ادامه داد: این گروه تواشیح از اوایل فروردین ماه سال آینده تحت نظارت ایمان عباس زاده سرپرست گروه سرود شهید پایدار کانون ولایت و با مربی گری مهدی سعیدی از اساتید قرآنی کار خود را آغاز می کند.

وی اظهار کرد: با توجه به علاقه و نیاز جامعه به گروه های تواشیح و عدم وجود یک گروه متخصص و توانمند در جنوب کرمان بنابراین تصمیم گرفتیم یک گروه تواشیح تشکیل دهیم و نام گروه را هم با توجه به در پیش بودن سالروز میلاد با سعادت امام زمان (عج)، منجی موعود (عج) انتخاب کردیم.

میجانی اضافه کرد: در جنوب کرمان به ندرت گروه های تواشیح وجود داشته و اگر هم بوده فعالیت آنها مقطعی و کوتاه مدت بوده است و نیازمندی منطقه به وجود یک گروه تواشیح حرفه ای، انگیزه ای شد تا ما در این راستا گام برداریم.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت تاکید کرد: هدف ما این است که ان شاالله از بین نخبگان و استعدادهای جنوب کرمان جذب خوبی برای تشکیل گروه تواشیح داشته باشیم و فعالیت آنها مدام بوده و در بلند مدت بتوانیم در اجرای برنامه ها از ظرفیت آنها استفاده کنیم.

وی در خاتمه عنوان کرد: امیدواریم در ایام ماه رمضان بتوانیم از طریق برگزاری دوره های آموزشی تواشیح، بچه های مسجدی گروه به مرحله ای از آمادگی برسند که بتوانند اولین اجرا را در این ایام مبارک داشته باشند.

پایان پیام/ 586