برگزاری مسابقه ادبی هنری «پیامبر قلب ها» به مناسبت عید مبعث به همت کانون «منتظران ظهور» کازرون

برگزاری مسابقه ادبی هنری «پیامبر قلب ها» به مناسبت عید مبعث به همت کانون «منتظران ظهور» کازرون

تاریخ انتشار : ۷ اسفند ۱۴۰۰
شفیعی از برگزاری مسابقه ادبی هنری «پیامبر قلب ها» به مناسبت عید مبعث توسط کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان خبر داد.

«محمدجعفر شفیعی» ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز مبعث پیامبر گرامی اسلام (ص)، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: مبعث رسول اکرم (ص) بزرگترین عید بشریت و مسلمین جهان و بالاترین عید برای ما مسلمانان است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون، مبعث حضرت رسول اکرم (ص) را نقطه عطفی در تاریخ بشریت عنوان کرد و افزود: خداوند تبارک و تعالی در این روز بهترین خلق خود را برگزید و راه هدایت و سعادت را به بشر آموخت و قرآن را که مشعل هدایت است، بر بشر نازل کرد.

وی با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام (ص) نمونه کامل بنده خدا و فرستاده او برای رهایی انسان از هرگونه قید و بندی است، خاطر نشان کرد: حضرت محمد (ص) در حقیقت پیامبر صلح، دوستی، مهر و محبت، گذشت و فداکاری بود که با تلاش موفق شد دین و آئین الهی را در همه دنیا ترویج کند و محبت و صلح و دوستی و وفا را به ما هدیه داد.

شفیعی، هدف از بعثت را در واقع خداپرستی و عبودیت، آموزش رسم بندگی، تعلیم کتاب و حکمت، عدالت گستری و تعالی اخلاق و نجات انسان ها از ظلمت و تاریکی و جهالت خواند و تصریح کرد: همه باید تلاش کنیم در مسیری که پیامبر گرامی اسلام (ص) برای ما ترسیم کردند حرکت نموده تا به سعادت برسیم و با پیروی از اخلاق، گفتار، کردار و رفتار آن بزرگوار در راه نشر و گسترش معارف الهی بیش از پیش کوشا باشیم.

وی، از برگزاری مسابقه ادبی هنری «پیامبر قلب ها» به مناسبت عید مبعث توسط کانون فرهنگی هنری «منتظران ظهور» کازرون و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان خبر داد و هدف از برگزاری مسابقه فرهنگی «پیامبر قلب ها» را در راستای کشف و پرورش استعداد کودکان و نوجوانان در قالب فعالیت‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی در زمینه شعر و ادبیات عنوان کرد و در رابطه با چگونگی شرکت در این مسابقه فرهنگی، گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌ نقاشی کودکان پنج تا 10 سال، شعر کلاسیک و نو و همچنین متن ادبی حداکثر تا 15 اسفندماه 1400 به نشانی zzp258@gmail.com ارسال کنند و به 10 نفر از آثار برتر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

پایان پیام/ 130