خبرگزاری شبستان عملکرد مطلوبی در ترویج فعالیت‌‌های مساجد دارد

خبرگزاری شبستان عملکرد مطلوبی در ترویج فعالیت‌‌های مساجد دارد

تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸
پوراسماعیلی ترویج فرهنگ قرآنی را رسالت رسانه‌ها دانست و گفت: خبرگزاری شبستان گیلان با حضور نیورهای متعهد و متخصص توانسته است عملکرد مطلوبی را در انعکاس اخبار قرآنی و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «روح الله پوراسماعیلی » امروز(پنج‌شنبه(۲۳ آبان) در بازدید از خبرگزاری شبستان گیلان به همراه علی دارا مدیر خبرگزاری بسیج گیلان با اشاره به هجمه‌های فرهنگی دشمن و رسالت خطیر رسانه‌ها در مقابله با این‌هجمه‌ها از طریق انعکاس فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی گفت: دوری گزیدن از آموزه‌های قرآنی موجب ایجاد مشکلاتی در حوزه‌های مختلف برای جامعه بشری شده است.

 

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با اشاره به افزایش فعالیت‌های قرآنی و مسجدی در گیلان گفت: گیلان از استان‌های فعال در این عرصه است و آموزش‌های قرآنی مطلوبی در همه رشته‌ها برای متقاضیان و قرآن آموزان درسطوح مختلف برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به کلاس‌های قرآنی سازمان بسیج جوانان سپاه گیلان تصریح کرد: بیش از یکصد حافظ قرآن کریم در کلاس‌های قرآنی این سازمان شرکت کرده و موفق به کسب رتبه‌های برتر در مسابقات قرآنی کشوری شده‌ و به عنوان سفیر قرآنی به کشورهای دیگر اعزام شده‌اند.

 

پوراسماعیلی ترویج فرهنگ قرآنی را رسالت رسانه‌ها عنوان کرد و گفت: خبرگزاری شبستان گیلان با حضور نیورهای متعهد و متخصص توانسته است عملکرد مطلوبی را در انعکاس اخبار قرآنی و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد داشته و خلا موجود در این زمینه را تا حدودی برطرف کند.

 

وی با اشاره به برخی محدودیت‌ها و کمبود اعتبارات در حوزه رسانه اعلام کرد: باید از فرصت‌های موجود جهت ارتقا آگاهی مردم بهره گرفته و با قلم خود به مقابله با توطئه‌های رسانه‌ایی استکبار در عرصه جنگ نرم بپردازیم.

 

سمیه اکبرپور نیز در این نشست با تشریح فعالیت‌های خبرگزاری شبستان و سیاست‌ها و رویکردهای این خبرگزاری بر ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه از طریق انعکاس اخبار حوزه مسجد و کانون‌های مساجد تاکید کرد.

 

سرپرست خبرگزاری شبستان گیلان خواستار تعامل بیشتر اصحاب رسانه در حوزه فعالیت‌های مربوط به مساجد شد و بیان کرد: خبرگزاری شبستان در تلاش است تا با انعکاس اخبار فرهنگی و مذهبی در کنار اخبار مسجدی فضای مذهبی استان را منعکس کند.

پایان پیام/ 84