همزمان با جشن بعثت پیامبر، از شاگردان ممتاز مسجد امام علی(ع) تقدیر شد

همزمان با جشن بعثت پیامبر، از شاگردان ممتاز مسجد امام علی(ع) تقدیر شد

تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
به گفته گیوه ای، همزمان با مراسم جشن بعثت پیامبر گرامی اسلام(ص) که در مسجد امام علی(ع) آزادگان زنجان، از شاگردان ممتاز کانون فرهنگی و هنری کمیل این مسجد تقدیر شد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری کمیل مسجد امام علی(ع) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: این مسجد که در شهرک آزادگان زنجان قرار دارد، در سال 1377 از محل کمک های مردمی و خیرین احداث شده است.

 

ناصر گیوه ای ادامه داد: این مسجد دارای حسینیه ای به مساحت 150 مترمربع است و در قسمتی از مسجد پایگاه مقاومت بسیج و کانون فرهنگی و هنری کمیل تعبیه شده است.

 

وی افزود: مسجد امام علی(علیه السلام) در فعالیت های خیرخواهانه و کمک به نیازمندان هم پیشتاز است و مردم و نمازگزاران می توانند کمک های نقدی خود را صندوقی که به همین منظور در مسجد تعبیه شده است قرار دهند.

 

گیوه ای خاطرنشان کرد: همچنین پایگاه مقاومت بسیج خوهران هم در جمع آوری جهیزیه برای دختران خانواده های نیازمند آستین بالا زده است و با جمع آوری کمک های غیرنقدی از خیرین و اهالی محله در این عرصه تلاش می کند.

 

وی ادامه داد: به مناسبت مبعث پیامبر گرامی اسلام ویژه مراسم جشنی در این مسجد برپا شد که در آن از شاگردان ممتاز در تمام مقاطع تحصیلی تقدیر شد.

 

پایان پیام/ 693