برنامه های ۱۸ اسفند، سالروز تاسیس کانون های مساجد، در زنجان تشریح شد

برنامه های ۱۸ اسفند، سالروز تاسیس کانون های مساجد، در زنجان تشریح شد

تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
حجت الاسلام یارمحمدی با تشریح برنامه های ۱۸ اسفند، سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد، در استان زنجان گفت: به همین منظور از برترین های فهما تجلیل خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان به اثرگذاری مساجد در طول چهل سال عمربابرکت انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: مساجد در شکل گیری انقلاب و حضور رزمندگان در دوران مقدس نقش برجسته ای داشته است.

 

حجت الاسلام یارمحمدی ادامه داد: در حال حاضر کانون‌های مساجد در کنار دیگر ارکان مسجد به فعالیت‌های فرهنگی و هنری مشغول هستند و اعضای کانون‌ها در صف مقدم جبهه نرم دشمن قرار دارند.

 

وی با اشاره به نقش مساجد در گام دوم انقلاب هم گفت: مساجد به عنوان مرکزی برای گردهمایی بچه های مساجد می تواند در ترویج سبک زندگی اسلامی و تربیت دینی جوانان و نوجوانان نقش آفرین باشد.

 

به گفته این مقام مسئول 18 اسفند سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است که در تقویم هم به ثبت رسیده است و همه ساله برنامه ریزی مفصلی برای برنامه های این روز در ستاد انجام می شود.

 

یارمحمدی به دیدار از خانواده شهدا و غبارروبی مزار شهدای گمنام در این روز اشاره کرد و گفت: دیدار با امام جمعه زنجان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان نیز در دستور کار است.

 

وی به افتتاح کانون فرهنگی و هنری اصغریه پایین در روز 18 اسفند اشاره کرد و گفت: بازدید از کانون فرهنگی و هنری آل یاسین و تجلیل از اعضای کتابخوان این کانون نیز بخشی از برنامه های این روز است.

 

به گفته مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجداستان زنجان، تجلیل از کانون های فرهنگی و هنری منتخب فهما، برگزاری نشست خبری، حضور دربرنامه های رادیویی و تلویزیونی، ارسال پیامک با موضوع 18 اسفند برای اعضای کانون های مساجد استان و دیدار با اعضای شورای شهرزنجان از دیگر برنامه های پیش بینی شده در استان برای سالروز تاسیس کانون های مساجد است.

پایان پیام/ 693