تبیین دستاوردهای انقلاب موضوع کلاس هفتگی کانون «منتظران نور» جهرم شد

تبیین دستاوردهای انقلاب موضوع کلاس هفتگی کانون «منتظران نور» جهرم شد

تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
نیکجو گفت: کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، بخشی از کلاس های هفتگی خود را به موضوع «جهاد تبیین» اختصاص داده و تلاش دارد در اهمیت و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی گام بردارد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: منویات رهبری انقلاب در باب «جهاد تبیین» این ضرورت را ایجاد می کند که در حوزه های مختلف به تبیین دستاوردهای انقلاب بپردازیم.

 

مدیرکانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم افزود: از این رو مساجد به عنوان محلی که در دوران انقلاب و پیش از آن مرکز تحولات سیاسی و اجتماعی بودند اکنون باید مخاطب اصلی کلام رهبری در باب «جهاد تبیین» باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: به نظر می رسد مخاطب اصلی «جهاد تبیین» در منویات رهبری انقلاب جوانان باشند که کانون های فرهنگی و هنری مساجد باید به عنوان مرکز تجمع جوانان و نوجوانان در عرصه تبیین پیشگام باشد.

 

نیکجو بیان کرد: در این راستا کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، بخشی از کلاس های هفتگی خود را به این موضوع اختصاص داده و تلاش دارد در اهمیت «جهاد تبیین» و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی گام بردارد.

 

وی عنوان کرد: بیان توانمندی ها و دستاوردهای جوانان این مرز و بوم در طول گذشت بیش از 40 سال از انقلاب اسلامی مورد توجه جوانان این کانون فرهنگی و هنری بوده که مورد تبیین و بررسی قرار گرفته است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» در پایان تصریح کرد: ضرورت دارد این مهم مورد عنایت سایر کانون ها و مراکز فرهنگی قرار بگیرد.

 

پایان پیام/ 691