دشمن، کانون خانواده را هدف قرار داده است

دشمن، کانون خانواده را هدف قرار داده است

تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۸
ماموستا قادری، با تأکید بر هوشیاری و بصیرت در مقابله با توطئه های دشمن، گفت: هدف اصلی دشمن از هم پوشیدن کانون خانواده ها است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، «ماموستا ملاقادر قادری» در جشن هفته وحدت که به مناسبت میلاد پیامبراکرم(ص) در کانون فرهنگی هنری مولوی مسجد قباء پاوه برگزار شد، گفت: ۱۲ تا ۱۷ ربیع الاول مصادف با میلاد حضرت محمد(ص) از سوی حضرت امام خمینی(ره) به نام هفته وحدت نام گذاری شده است.

 

امام جمعه پاوه، پیام این هفته را تحکیم بیش از پیش انسجام و همدلی میان مسلمانان دانست و افزود: برگزاری چنین مراسماتی در جهت نزدیکی هرچه بیشتر و وحدت امت اسلامی بسیار مهم و ضروری است.

 

وی در این مراسم که با حضور ۶۰۰ نفر از خواهران از اقشار مختلف برگزار شد، اظهار کرد: این جشن ها و مراسمات فرصت مغتنمی برای تببین دین مبین اسلام و دعوت به وحدت و برادری هستند.

 

ماموستا قادری، با اشاره به هجمه های دشمنان، خطرات فضای مجازی را متذکر شد و بر آموزش سواد رسانه ای و لزوم بصیرت در این عرصه تأکید کرد.

 

وی ابراز کرد: دشمن امروز از طریق رسانه ها و فضای مجازی در کنج خانه های ما جا خوش کرده است و اگر هوشیار نباشیم کانون خانواده ها را از هم می پاشد.

 

در ادامه این مراسم یکی از فرهنگیان شهر پاوه طی سخنانی ضمن تأکید بر اهمیت وحدت بین مسلمانان، گفت: مسلمانان تا وحدت داشته باشند ضربه نخواهند خورد.

 

گفتنی است، در این مراسم گروههای مولودی خوانی نیز در ثنای رسول اکرم(ص) به اجرای برنامه پرداختند.

 

پایان پیام/ 81