تولید کلیپ های سرود جشنواره فجر در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

تولید کلیپ های سرود جشنواره فجر در کانون «دوستان آسمانی» جهرم

تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
گواهیان گفت: سرودهای اجرا شده در پنجمین دوره جشنواره سرود «فجر» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در قالب ۲۰ کلیپ تهیه و در فضای مجازی به اشتراک در آمد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: پنجمین جشنواره سرود «فجر» کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم، در دهه فجر انقلاب اسلامی و با شرکت 20 گروه سرود به اجرا در آمد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: بیش از یک هزار نفر از نوجوانان، نونهالان و جوانان مسجدی در مدت سه شب و در قالب جشنواره سرود «فجر» به اجرای برنامه پرداختند.

 

وی با اشاره به اینکه مضامین سرودها انقلابی، مذهبی، جهاد و شهادت، مقاومت و ... بوده است، عنوان کرد: این جشنواره 19 تا 22 بهمن ماه و با حضور پرشور بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» برگزار شده است.

 

گواهیان با اشاره به اینکه تمام سروهای اجرا شده در این جشنواره از سوی گروه رسانه ای این کانون فرهنگی و هنری تصویربرداری شده است، عنوان کرد: سرودهای اجرایی در قالب 20 کلیپ مجزا، تدوین و در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است.

 

وی با اشاره به اینکه علاقمندان می توانند این سرودها را در فضای مجازی مشاهده کنند، خاطرنشان کرد: این سرودها کانال های کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در پیام رسان های مختلف و همچنین سایت آپارات به اشتراک در آمده است.

پایان پیام/ 691