قرارگاه مسجدمحور نیمه شعبان راه‌اندازی شد+ جزئیات و برنامه‌ها

قرارگاه مسجدمحور نیمه شعبان راه‌اندازی شد+ جزئیات و برنامه‌ها

تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۰
متشرعی از راه‌اندازی ستاد مردمی نیمه شعبان در محله باغ فیض خبر داد و گفت: این قرارگاه با همکاری مساجد این محله و با برنامه‌هایی همچون برگزاری جشن و برپایی ایستگاه‌های صلواتی در مساجد و اجرای پویش ارسال عکس فعالیت می‌کند.

«مرتضی متشرعی» در گفتگو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اعلام راه اندازی ستاد مردمی نیمه شعبان در محله باغ فیض، اظهار کرد: این قرارگاه به صورت مسجدمحور و با همکاری آستان مقدس امامزادگان باغ فیض(ع)، مسجد جامع باغ فیض، مسجد جامع بعثت، مسجد پیامبر اعظم(ص)، مسجد اباعبدالله(ع) و سرای محله باغ فیض به مناسبت سالروز ولادت حضرت بقیه الله الاعظم(عج) فعال شده است.

 

دبیر ستاد مردمی نیمه شعبان در محله باغ فیض درباره برنامه های پیش بینی شده برای ایام امام مهدی(عج)، تصریح کرد: ترویج تبلیغات خانگی، برگزاری جشن نیمه شعبان در مساجد سطح محله، مساجد امامزاده و سرای محله، محل توزیع اقلام تبلیغات، برگزاری جشن خیابانی در شب نیمه شعبان، راه اندازی پویش ارسال عکس از تزیین منزل و خیابان و نصب پرچم در سطح محله ازجمله این برنامه ها است.

 

 

 

 

وی اضافه کرد: تزیین کوچه ها و انتخاب بهترین تزیینات، راه اندازی کاروان شادی روز نیمه شعبان از ساعت ۱۶، تزئین متفاوت کوچه ها به نام امام زمان(عج)، برگزاری جشن مقابل مجتمع کوروش، برپایی ایستگاه های صلواتی در هر مسجد به صورت مجزا، تزئین خیابان مقابل امامزادگان باغ فیض(ع)، برگزاری جشن بزرگ با حضور دو هزار نفر در مسجد بعثت و چاپ بنر متحد الشکل «ستاد مردمی» نیز به همت این قرارگاه در ایام ولادت حضرت بقیه الله الاعظم(عج) انجام می شود.

 

 

 

 

متشرعی تاکید کرد: کلیشه زنی و ماشین نویسی خودروها، برگزاری جشن نیمه شعبان در روز چهارشنبه، 25 اسفند ماه در امامزادگان باغ فیض(ع) نیز در این ایام صورت می گیرد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: محل توزیع بسته های تبلیغاتی برای نیمه شعبان مساجد و سرای محله است و آستان امامزادگان باغ فیض(ع) بانی توزیع یک هزار پرچم جهت تزئین سطح محله بین اهالی شده است.

 

 

 

 

پایان پیام/ 9