توزیع ۴ هزار قرص نان نذری به همت کانون فهما سدره المنتهی در شهرستان قدس

توزیع ۴ هزار قرص نان نذری به همت کانون فهما سدره المنتهی در شهرستان قدس

تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۰
حجت الاسلام سنجرانی بابیان اینکه به مناسبت ولادت سرداران کربلا ۲۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان شهرستان قدس اهدا شد گفت: همچنین در این روز فرخنده ومبارک ۴ هزار قرص نان نذری نیز توزیع می گردد.

حجت الاسلام سید علی سنجرانی مدیر کانون فرهنگی هنری سدره المنتهی در گفت وگو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان اظهار کرد:این کانون در طول سال ودر مناسبت های مختلف فعالیت های گسترده ای در حوزه های مختلف از جمله کمک به آسیب دیدگان کرونایی و شناسایی محرومان دارد.

وی با بیان اینکه به مناسبت ولادت امام حسین، حضرت ابوالفضل و امام سجاد(سلام الله علیهم) بیش از ۲۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان به همت خیرین وبچه های مسجد در این شهرستان توزیع شد گفت: توزیع  ۱۰۰​ بسته مرغ و ۴هزار قرص نان از دیگر فعالیت هایی است که توسط  اعضاء کانون سدره المنتهی شهرستان قدس، بین نیازمندان توزیع می شود.

امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی(ع) ارزش این اقلام را ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و اذعان داشت: خرما، پنیر، برنج، رب، روغن، گوشت، مرغ، شکر، ماکارونی و حبوبات از جمله محتوای بسته های معیشتی در این ایام بود که در مراحل مختلف به دست نیازمندان رسید.

حجت الاسلام سنجرانی افزود: توزیع ۱۰۰ عدد کارت خرید ۵۰۰  هزار تومانی در هفت نقطه این شهرستان، از دیگر خدمات این کانون در روز ولادت سرداران کربلا خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: کمک به نیازمندان این شهرستان، به همت خیران تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

گفتنی است کانون فرهنگی هنری سدره المنتهی به آدرس شهرستان قدس خیابان چهل وپنج متری انقلاب بلوار امامزاده واقع گردیده است.

پایان پیام/ 704